Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Щодо звернень, які надходять від державної установи «Урядовий контактний центр» через єдину електронну базу даних звернень

опубліковано 03 червня 2025 о 09:37

За січень-травень 2025 року від державної установи «Урядовий контактний центр» на розгляд до Головного управління ДПС у Житомирській області надійшло 30 звернень.

Вказані звернення стосувались, зокрема: надання інформації про наявність податкового боргу; сплати податку на землю; обліку платників податків; проведення перевірок; сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки; повернення надміру сплачених сум грошових зобов’язань; оподаткування доходів ФО та їх декларування ( у т.ч. одноразове (спеціальне) добровільне декларування та сплата військового збору); надання інформації про наявність податкового боргу та/або суми сплачених СГ та ФО обов’язкових платежів та внесків (у т.ч. незгода з боргом). 

У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року кількість звернень збільшилась на 19 одиниць (січень-травень 2024 року – 11 звернень).

Станом на 01.06.2025 року 5 звернень, які надійшли до ГУ ДПС у Житомирській області від державної установи «Урядовий контактний центр», знаходиться на виконанні у відповідності до визначених термінів.