Щодо звернень, які надходять від державної установи «Урядовий контактний центр» через єдину електронну базу даних звернень
опубліковано 04 березня 2025 о 09:04
За січень-лютий 2025 року від державної установи «Урядовий контактний центр» на розгляд до Головного управління ДПС у Житомирській області надійшло 13 звернень.
Вказані звернення стосувались, зокрема: надання інформації про наявність податкового боргу; сплати податку на землю; обліку платників податків; проведення перевірок; надання інформації про наявність податкового боргу; сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року кількість звернень збільшилась на 8 одиниць (січень-лютий 2024 року – 5 звернень).
Станом на 01.03.2024 року 4 звернення, яке надійшло до ГУ ДПС у Житомирській області від державної установи «Урядовий контактний центр», знаходиться на виконанні у відповідності до визначених термінів.