Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Щодо звернень, які надходять від державної установи «Урядовий контактний центр» через єдину електронну базу даних звернень

опубліковано 04 грудня 2024 о 15:13

За січень-листопад 2024 року від державної установи «Урядовий контактний центр» на розгляд до Головного управління ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС)  надійшло 22 звернення.

Вказані звернення стосувались, зокрема: оподаткування доходів громадян; проведення перевірки дотримання законодавства; добровільної сплати єдиного соціального внеску; надання консультації зі сплати податку на нерухоме майно; виникнення боргу; повернення надмірно сплачених коштів, невиплати розрахункових коштів заробітної плати та невикористаної відпустки при звільненні, щодо незаконних дій власника квартири.

У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року кількість звернень збільшилась на 5 одиниць (січень-листопад 2023 року – 17 звернень).

Станом на 01.12.2024 року усі звернення, які надійшли до ГУ ДПС у Житомирській області від державної установи «Урядовий контактний центр», своєчасно опрацьовані та розглянуті.