Щодо звернень, які надходять від державної установи «Урядовий контактний центр» через єдину електронну базу даних звернень
опубліковано 03 жовтня 2024 о 11:28
За січень-вересень 2024 року від державної установи «Урядовий контактний центр» на розгляд до Головного управління ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 19 звернень.
Вказані звернення стосувались, зокрема: оподаткування доходів громадян; проведення перевірки дотримання законодавства; добровільної сплати єдиного соціального внеску; надання консультації зі сплати податку на нерухоме майно; виникнення боргу; повернення надмірно сплачених коштів.
У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року кількість звернень збільшилась на 4 одиниці (січень-вересень 2023 року – 15 звернень).
Станом на 01.10.2024 року 1 звернення, яке надійшло до ГУ ДПС від державної установи «Урядовий контактний центр», знаходиться на виконанні у відповідності до визначених термінів.