Щодо звернень, які надходять від державної установи «Урядовий контактний центр» через єдину електронну базу даних звернень за січень-липень 2024 року
опубліковано 06 серпня 2024 о 15:47
За січень-липень 2024 року від державної установи «Урядовий контактний центр» на розгляд до Головного управління ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 16 звернень.
Вказані звернення стосувались, зокрема: оподаткування доходів громадян; проведення перевірки дотримання законодавства; добровільної сплати єдиного соціального внеску; надання консультації зі сплати податку на нерухоме майно; виникнення боргу; повернення надмірно сплачених коштів.
У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року кількість звернень збільшилась на 3 одиниці (січень-липень 2023 року – 13 звернень).