Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіти щодо задоволення запитів аротягом січня-квітня 2023 року

опубліковано 05 травня 2023 о 15:15

Протягом січня-квітня 2023 року до Головного управління ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 28 письмових запитів на отримання публічної інформації, у тому числі:

- від фізичних осіб – 21 запит; 

- від юридичних осіб – 7 запитів.

Запитувачів цікавила інформація щодо:

- надання документів: які стосуються діяльності ГУ ДПС; про розмір грошового забезпечення; листів, реєстрів, додатків, які стосуються діяльності підприємств, що надходили на адресу ГУ ДПС та/або створювались ГУ ДПС; копій податкових повідомлень рішень;

- надання інформації щодо: нарахованої суми коштів орендної плати; заборгованості; державної  реєстрації ФОП; анулювання державної реєстрації; розміру нарахованої заробітної плати, дивідендів та відрахувань на користь громадянина; ходу та результатів виконання рішення суду; розмірів ставок податків; отримання ГУ ДПС заперечень актів, скарг, повідомлень, ухвал, що стосуються діяльності підприємств; закупівлі адвокатських та/чи юридичних послуг; середньооблікової кількості штатних працівників ГУ ДПС у Житомирській області за 2015-2022 роки.

Згідно з аналізом результатів опрацювання запитів на публічну інформацію:

- 17 запитів задоволено, з наданням інформації;

- у задоволенні 8 запитів відмовлено на підставі п. 1 ст. 22 Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VI «Про доступ до публічної інформації», запитувачам надано відповідні роз’яснення;

- 3 запити направлено до належного розпорядника інформації на підставі п.3 ст. 22 Закону №2939, у зв’язку з тим, що ГУ ДПС у Житомирській області не володіє запитуваною інформацією.

Протягом січня-квітня 2023 року порушень термінів розгляду запитів на отримання публічної інформації не було.