Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіти щодо задоволення запитів протягом січня-грудня 2023 року

опубліковано 04 січня 2024 о 15:00

Протягом січня-грудня 2023 року до Головного управління ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 94 письмових запити на отримання публічної інформації, у тому числі:

- від фізичних осіб – 57 запитів; 

- від юридичних осіб – 37 запитів.

Запитувачів цікавила інформація щодо:

- надання документів: які стосуються діяльності ГУ ДПС; про розмір грошового забезпечення; листів, реєстрів, додатків, які стосуються діяльності підприємств, що надходили на адресу ГУ ДПС та/або створювались ГУ ДПС; копій податкових повідомлень рішень; актів перевірок, які проводились                   ГУ ДПС; копій податкових декларацій, фінансових звітів та всіх інших звітних документів підприємства; копії Повідомлення про прийняття працівника на роботу на підприємстві; податкових накладних/розрахунків коригування, що були зареєстровані на користь підприємства; довідки щодо сплати до бюджетів та цільових фондів грошових коштів; копії податкової вимоги форми «Ф»; про результати перевірки, яка передбачена Законом України «Про очищення влади»;

- надання інформації щодо: нарахованої суми коштів орендної плати; заборгованості; державної  реєстрації ФОП; анулювання державної реєстрації; розміру нарахованої заробітної плати, дивідендів та відрахувань на користь громадянина; ходу та результатів виконання рішення суду; розмірів ставок податків; отримання ГУ ДПС заперечень актів, скарг, повідомлень, ухвал, що стосуються діяльності підприємств; закупівлі адвокатських та/чи юридичних послуг; середньооблікової кількості штатних працівників ГУ ДПС у Житомирській області за 2015-2022 роки; операцій та контрагентів, які стали причиною прийняття Рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість; фактичного місця розташування Малинської ДПІ; про відповідність платника критеріям ризиковості; кількості прийнятих працівників на підприємство; перебування на обліку юридичної особи та сплати нею податків; ідентифікаційних номерів боржників; звітності, сплати податків підприємством; проведення контрольно-перевірочних заходів на підприємствах; здійснення реєстрації суб'єктом господарювання; наявності ліцензії на роздрібну торгівлю пальним: бензином, дизельним пальним і газом на підприємстві; кількості осіб, задіяних в адмініструванні ЄСВ, а також розмір витрат на адміністрування ЄСВ в рік; кількості державних службовців, притягнутих до відповідальності; проведення службового розслідування; сум податків за кодами класифікації доходів бюджету  за 2021- 2 квартал 2023 рр.; кількості звернень контролюючих органів до суду, у випадках передбачених законодавством, при виконанні своїх функцій за 2021-2023 рр.; кількості працівників, які отримали допомогу для вирішення соціально-побутових питань в ГУ ДПС Житомирської області та загальну суму виплаченої допомоги.

Згідно з аналізом результатів опрацювання запитів на публічну інформацію:

-          62 запити задоволено, з наданням інформації;

-          у задоволенні 22 запитів відмовлено на підставі п. 1 ст. 22 Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VI «Про доступ до публічної інформації», запитувачам надано відповідні роз’яснення;

-          5 запитів направлено до належного розпорядника інформації на підставі п.3 ст. 22 Закону №2939, у зв’язку з тим, що ГУ ДПС у Житомирській області не володіє запитуваною інформацією;

- 5 запитів станом на 01.01.2024 знаходиться на виконанні.

Одночасно нагадуємо, що запити на публічну інформацію до ГУ ДПС у Житомирській області можна подати:

·        поштою на адресу: вулиця Юрка Тютюнника, 7, м. Житомир, 10003;

·        особисто за адресою: вулиця Юрка Тютюнника, 7, м. Житомир, 10003;

·        на електронну адресу: zt.publicinfo@tax.gov.ua.