Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіти щодо задоволення запитів протягом січня-лютого 2024 року

опубліковано 05 березня 2024 о 14:52

Протягом січня-лютого 2024 року до Головного управління ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 27 письмових запитів на отримання публічної інформації, у тому числі:

- від фізичних осіб – 19 запитів; 

- від юридичних осіб – 8 запитів.

У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року кількість запитів збільшилась на 13 одиниць (січень-лютий 2023 року – 14 інформаційних запити).

Запитувачів цікавила інформація щодо:

- рішення про відповідність платника податку на додану вартість критеріям  ризиковості платника податку – 1;

- податкового боргу – 1;

- роботи  ГУ ДПС – 4;

- обліку та звітності – 6;

- актуальності реквізитів для сплати податків – 1;

- реєстраційного номеру облікової картки платника податків – 1;

- повернення коштів з рахунків – 1;

- надання інформації відносно працевлаштування працівника – 1;

- здійснення ГУ ДПС перевірок – 2;

- нарахування податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки  – 3;

- заборгованості – 5;

- довідки про результати перевірки, яка передбачена Законом України «Про очищення влади» – 1.

Згідно з аналізом результатів опрацювання запитів на публічну інформацію:

- 19 запитів задоволено, з наданням інформації;

- у задоволенні 6 запитів відмовлено на підставі п. 1 ст. 22 Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VI «Про доступ до публічної інформації», запитувачам надано відповідні роз’яснення;

- 1 запит платником було відкликано;

- 1 запит станом на 01.03.2024 знаходиться на виконанні.

Протягом січня-лютого 2024 року порушень термінів розгляду запитів на отримання публічної інформації не було.