Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про надходження до Житомирської митниці ДФС запитів на отримання публічної інформації станом на 01.02.2017

опубліковано 10 лютого 2017 о 16:13

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України „Про доступ до публічної інформації” (далі – Закон) Житомирською митницею ДФС забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном.

Так, станом на 01.02.2017 з початку року до Житомирської митниці ДФС надійшло 4 запити на отримання публічної інформації. від громадян. 

Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати наступну інформацію:

- статистичні дані щодо експорту-імпорту товарів;

- про майно, доходи, витрати та зобов’язання фінансового характеру посадових осіб митниці.

За результатами розгляду на всі запити надано відповіді запитувачам у встановлені законодавством строки, тобто протягом  п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

Нагадуємо, що запити на публічну інформацію, розпорядником якої є Житомирська митниця ДФС, можна подавати:

- на поштову адресу:

Житомирська митниця ДФС

10003 Україна м. Житомир вул. Перемоги, 25

- на електронну адресу: zt@customs.sfs.gov.ua

- факсом: (0412) 426-319; 

- телефоном: (0412) 418-950.

Запит може бути поданий особисто головному державному інспектору розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації Житомирської митниці ДФС, у робочий час згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку (з понеділка по п’ятницю з 09-00 год. до 13-00 год. та з 13-45 год. до 18-00 год. (у п’ятницю – до 16-45год.)).