З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України „Про доступ до публічної інформації” (далі – Закон) Житомирською митницею ДФС забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном.
Так, станом на 01.02.2017 з початку року до Житомирської митниці ДФС надійшло 4 запити на отримання публічної інформації. від громадян.
Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати наступну інформацію:
- статистичні дані щодо експорту-імпорту товарів;
- про майно, доходи, витрати та зобов’язання фінансового характеру посадових осіб митниці.
За результатами розгляду на всі запити надано відповіді запитувачам у встановлені законодавством строки, тобто протягом п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
Нагадуємо, що запити на публічну інформацію, розпорядником якої є Житомирська митниця ДФС, можна подавати:
- на поштову адресу:
Житомирська митниця ДФС
10003 Україна м. Житомир вул. Перемоги, 25
- на електронну адресу: zt@customs.sfs.gov.ua
- факсом: (0412) 426-319;
- телефоном: (0412) 418-950.
Запит може бути поданий особисто головному державному інспектору розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації Житомирської митниці ДФС, у робочий час згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку (з понеділка по п’ятницю з 09-00 год. до 13-00 год. та з 13-45 год. до 18-00 год. (у п’ятницю – до 16-45год.)).