Відповідно до вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації” за лютий-березень 2016 року до Житомирської митниці ДФС надійшло 2 інформаційних запити.
За формою подання:
- 2 запити – електронною поштою;
Щодо категорії запитувачів, які зверталися до Житомирської митниці ДФС:
- 2 запити від фізичних осіб.
У своїх запитах на інформацію запитувачі насамперед цікавляться статистичною інформацією про роботу Житомирської митниці ДФС; штатною та фактичною чисельністю на митниці, на митних постах; роботою пунктів пропуску; деклараціями про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру.
За результатами розгляду фахівцями Житомирської митниці ДФС всі запити задоволено та надано вичерпні відповіді, відправлені вчасно.
Нагадуємо, що запити на публічну інформацію, розпорядником якої є Житомирська митниця ДФС, можна подавати:
- на поштову адресу:
Житомирська митниця ДФС
10003 вул. Перемоги, 25, м. Житомир
- на електронну адресу: zt@customs.sfs.gov.ua
Запит може бути поданий особисто головному державному інспектору з питань забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян : Житомирської митниці ДФС, у робочий час згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку (з понеділка по четвер з 0900год. до 1300год. та з 1345год. до 1800год. (у п’ятницю – до 1645год).