Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про надходження до Житомирської митниці Міндоходів запитів на отримання публічної інформації та розгляду звернень громадян за вісім місяців 2013 року

опубліковано 20 листопада 2013 о 09:52

З метою забезпечення прозорості та відкритості діяльності Житомирської митниці Міндоходів, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України „Про доступ до публічної інформації” (далі – Закон) до митниці станом на 20 липня 2013 року поштою та електронною поштою надійшло від фізичних осіб 2 документи з проханням надати публічну інформацію із посиланням на Закон.

Темою запитуваної інформації за вказаний період були прохання про надання інформації:

- про заходи щодо протидії корупції і про осіб, притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень за 2011-2012 роки та де було опубліковано таку інформацію;

- щодо даних, які внесені до журналів обліку митниці відносно ввезеного фізичною особою транспортного засобу через міжнародний автомобільний пункт пропуску «Виступовичі» митного поста «Північний» Житомирської митниці.

- щодо результатів діяльності митниці з початку поточного року.

У результаті розгляду запити на інформацію задоволено. Працівниками підрозділів Житомирської митниці Міндоходів, до компетенції яких належить запитувана інформація, було надано відповіді електронною поштою та поштою відповідно до чинного законодавства України та у встановлені законодавством терміни.

У Житомирській митниці Міндоходів робота зі зверненнями громадян здійснюється відповідно до вимог Закону України від 2 жовтня 1996 року №393/96-ВР «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.08 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

За вісім місяців поточного року в Житомирській митниці Міндоходів зареєстровано 14 письмових звернень від громадян на різну тематику, число яких порівняно з аналогічним періодом минулого року скоротилось на 33%., що на 7 звернень менше, ніж за відповідний період 2012 року (21), з них: 9 заяв (64 %), 5 скарг (36 %). За звітній період пропозиції щодо діяльності підрозділів Житомирської митниці Міндоходів не надходили.

Аналіз структури зареєстрованих митницею письмових звернень громадян засвідчує, що перелік питань, які порушуються у зверненнях, у порівняні з аналогічним періодом минулого року змінився та зосередився навколо основних чотирьох блоках, зокрема:

- повідомлення (скарги) щодо неправомірних дій або неналежного виконання службових обов’язків та корупційних діянь з боку окремих працівників митниці – 5 звернень (скарг). У порівнянні з аналогічним періодом минулого року цей показник зменшився на 6 звернень.

По кожному з таких фактів митницею проводилася ретельна перевірка усіх викладених у скаргах обставин. Слід зазначити, що інформація не підтвердилася.

- прохання надати роз’яснення щодо оформлення ввезення (вивезення) транспортних засобів – 2 звернення. Кількість звернень зазначеної категорії зменшилась у порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 6 звернення.

На даний час митницею проводиться подальша робота шляхом інформування громадян та суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності про можливість отримання письмових консультацій, надання яких передбачене ст. 21 Митного кодексу України.

- звернення громадян з кадрових питань – 6 звернення. Кількість звернень зазначеної категорії зменшилась у порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 4.

- звернення з інших питань – 1 звернення, що більше від аналогічного періоду минулого року на 1. До інших питань віднесено звернення щодо зловживання службовим становищем посадовими особами.

У звітному періоді митницею у Житомирській області та підпорядкованими підрозділами перевірено та надано відповіді без порушення терміну на всі 14 звернень. Зазначені звернення ґрунтовно опрацьовані, заявникам надано вичерпні роз’яснення.

Для забезпечення всебічного та кваліфікованого розгляду звернень, крім спеціалістів з питань, що вирішувалися, до списку виконавців обов’язково включалися працівники юридичного сектору.

Особистий прийом громадян посадовими особами Житомирської митниці Міндоходів здійснюється через громадську приймальну згідно графіків прийому громадян.

Графіки прийому постійно доводяться до відома громадян, вони розміщені на інформаційних стендах у адмінбудинку і всіх підрозділах митного оформлення Житомирської митниці Міндоходів.

Протягом січня – серпня 2013 року керівництво та посадові особи Житомирської митниці Міндоходів здійснили 106 прийоми громадян, що на 82 особистих прийоми більше, ніж у відповідному періоді 2012 року (24 особистих прийоми).

Основним питанням, з якими до посадових осіб Житомирської митниці Міндоходів зверталися громадяни, було питання щодо переміщення через митний кордон України товарів народного споживання, сільгосппродукції; оформлення ввезення (вивезення) транспортних засобів; роз’яснень з різних питань митного законодавства; з класифікації товарів та визначення митної вартості товарів.

Всі громадяни отримали роз’яснення, консультації та рекомендації з різних питань митної справи. Перешкод в організації особистого прийому громадян за місцем розташування Житомирської митниці Міндоходів та її структурних підрозділів немає.