Головне управління ДПС
у Житомирській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Шановні члени Громадської ради при Головному управлінні ДПС у Житомирській області!

опубліковано 07 лютого 2022 о 13:09

09 лютого 2022 року о 14 год. 00 хв., за адресою м. Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 7 відбудеться засідання Громадської ради при Головному управлінні ДПС у Житомирській області.

Проект Порядку денного засідання:

Вступне слово

1. Про проведені заходи громадськості та Головного управління ДПС у Житомирській області щодо запровадження РРО/ПРРО та перспективи залучення ФОП до реєстрації РРО/ПРРО.

2. Участь громадськості у інформаційній комунікації щодо:

2.1. особливості кампанії декларування доходів громадян, отриманих у 2021 році;

2.2. особливості проведення кампанії одноразового (спеціального) добровільного декларування активів фізичних осіб, з яких не були сплачені або сплачені не в повному обсязі податки та збори.

2.3 скасування оподаткування доходів, отриманих нерезидентами у вигляді виплати за виробництво та розповсюдження реклами, удосконалення порядку оподаткуванням ПДВ операцій з постачання нерезидентами електронних послуг фізичним особам (Закон України від 03.06.2021 №1525-IX).

3. Звіт про виконання Плану роботи Громадської ради за період каденції 2020-2021 року (п.24 Постанови Кабінету міністрів від 03.11.2010 №996).

4. Обговорення організаційних заходів щодо підготовчої роботи із створення Ініціативної групи по створенню нового складу Громадської ради при ГУ ДПС у Житомирській області.

5.  Різне, загальна дискусія - виступи учасників засідання.

Заключне слово.

Реєстрація розпочинається о 13 год. 55 хв. 

Звертаємо увагу членів Громадської ради!

Для проходження у приміщення ГУ ДПС у області при собі мати документ, який засвідчує особу та у разі неможливості взяття особистої участі у засіданні право бути присутнім та голосувати надається особі, на ім’я якої видано довіреність. Оригінал довіреності просимо пред’явити під час реєстрації.