Фахівці Бердичівської ДПІ інформують платників податків про можливості Електронного кабінету платника, зокрема звертають увагу на можливість електронного листування з податковими органами.
Для цього в меню «Листування з ДПС» Електронного кабінету необхідно заповнити всі запитувані реквізити.
Протягом одного робочого дня після надсилання листа до органу ДПС автора електронного листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДПС, до якого даний запит направлено. Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДПС користувач може переглянути у вкладці «Вхідні документи» режиму «Вхідні/вихідні документи».
Цей режим надає доступ до вхідної та вихідної кореспонденції користувача Електронного кабінету, зокрема до квитанцій щодо прийняття та обробки податкової звітності, інформаційних повідомлень, кореспонденції надісланої користувачу Електронного кабінету, а також надісланих користувачем документів (крім податкової звітності і ПН/РК).