Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Головне управління ДПС у Житомирській області

Для отримання інформаційно-довідкових послуг - Контакт-центр ДПС 0 800 501 007

Головне управління ДПС у Житомирській області

Поштова адреса:

10003, м. Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 7.

Графік роботи:

понеділок–п'ятниця: з 08.30 год. до 17.00 год.

обідня перерва: з 12.00 год. до 12.30 год.

Електронна пошта: zt.official@tax.gov.ua

Комунікаційна податкова платформа: zt.ikc@tax.gov.ua

Телефони:

- приймальня начальника ГУ ДПС у Житомирській області: (0412) 418-018;

- відділ організації документування і роботи з документами: (0412) 418-082;

- гаряча лінія для консультацій: 0-800-505-521 (безкоштовно);

- гарячі лінії для консультації щодо зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН: (0412) 413 872, (0412) 413 876, (0412) 413 882, (097) 001 18 57;

- гарячі лінії з питань реєстрації РРО/ПРРО: (0412) 413 882, (0412) 418 538, (097) 712 62 39; (063) 138 46 46;

- гарячі лінії щодо адміністрування рентної плати, екологічного податку, місцевих податків і зборів: (0412) 418-076, (097) 365-03-39;

- гарячі лінії щодо податку на прибуток, спрощеної системи оподаткування юридичних осіб (єдиний податок), діяльності неприбуткових організацій, податку на додану вартість: (0412) 413-889, (098) 368-18-77;

- гаряча лінія щодо трансфертного ціноутворення: (0412) 418-029.

Факс – (0412) 418-082.

Інформаційно-довідковий департамент ДПС:

0 800 501 007

(безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів – за тарифами операторів мобільного зв’язку).

Для отримання інформаційно-довідкових послуг телефонуйте з 08:00 до 18:00 години, для інформаційної підтримки з питань застосування програмних РРО до 20:00 години, крім суботи, неділі та святкових днів.

Залишити повідомлення на сервіс «Пульс» про порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції», а також надати інформацію відповідно до Закону України «Про очищення влади» громадяни можуть обравши кнопку 5

та натиснути:

Кнопка 1 – залишити інформацію на сервіс «Пульс»;

Кнопка 2 – залишити повідомлення громадянами про можливі факти вчинення працівниками органів ДПС корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції»;

Кнопка 3 – залишити інформацію про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до ЗУ «Про очищення влади».Громадяни можуть викласти усне звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян» натиснувши на кнопку 6.

Для залишення інформації працівниками ДПС, які бажають повідомити про порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції» іншою особою ДПС необхідно натиснути на кнопку 7.

Громадяни, які перебувають за межами України, мають можливість зателефонувати до Контакт-центру ДПС зі стаціонарного або мобільного телефону за номером: +380 44 454 16 13.

Електронна пошта: idd@tax.gov.ua

(для отримання інформаційно-довідкових послуг без використання кваліфікованого електронного підпису).

Контакт-центр ДПС у месенджерах:

        Viber                                                    Telegram

 

 

 

 

 і через Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс.

Електронні звернення від громадян приймаються у ДПС на електронну адресу zvernennya_dps@tax.gov.ua, у ГУ ДПС у Житомирській області - zt.zvernennya@tax.gov.ua у вигляді сканкопій чи фотокопій письмових звернень з підписом заявника.

Електронне звернення

Письмове звернення

Запит на отримання публічної інформації, відповідно до Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VI «Про доступ до публічної інформації», може бути поданий:

 -     на поштову адресу: 10003, м. Житомир, вул. Ю.Тютюнника, 7;

 -     на електронну адресу*: zt.publicinfo@tax.gov.ua

 -     по факсу: (0412) 418-082

 -     по телефону: (0412) 418-225

 -     в усній формі особисто: посадовим особам  відділу  організації роботи ЦОП та надання адміністративних послуг, розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації, електронних сервісів та електронного документообігу управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Житомирській області та модераторам в Центрах обслуговування платників Житомирської області.

Спеціальне місце для роботи запитувачів з документами чи їх копіями знаходяться в Приймальні громадян у приміщені Головного управління ДПС у Житомирській області за адресою: м.Житомир, вул.Ю.Тютюнника,7

Форма для подання запиту на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні органів Державної податкової служби

* Примітка: на вказану електронну адресу не надсилаються пропозиції, заяви, скарги громадян, юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, самозайнятих осіб, а також питання щодо практичного використання окремих норм податкового законодавства, питання практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, питання з роз'яснення прав та обов'язків платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, порядку сплати єдиного внеску.

Приймальня громадян:

Попередній запис громадян на особистий прийом до посадових осіб здійснюється з понеділка по п’ятницю з 8:30  до 12:00 та з 12:30 до 17:00 у телефонному режимі за номером: (0412) 418-225.

Запис на черговий прийом до керівництва органу ДПС припиняється за десять робочих днів до дати особистого прийому, до посадових осіб структурних підрозділів органів ДПС - за п'ять робочих днів до дати особистого прийому.

Графік особистого прийому

Регламент роботи центрів обслуговування платників Головного управління ДПС у Житомирській області

Отримати сертифікати електронних посилених ключів можна за адресами:

-   13312, м. Бердичів, вул. Б. Хмельницького, 24а, ЦОП Бердичівської ДПІ, тел. (04143) 4-14-52, (ел.адреса - zt.603@tax.gov.ua);

-   10014, м. Житомир, майдан Перемоги, 2,  тел. (0412) 413-899, (ел. адреса - zt.625@tax.gov.ua);

- 11501, м. Коростень, вул. Героїв Рятувальників, 3, каб. 19, ЦОП Коростенської ДПІ, тел. (04142) 9-64-98.