Головним управлінням ДПС у Житомирській області, в рамках інформаційної роботи, направленої на підвищення рівня податкової обізнаності представників бізнесу, проведено онлайн-вебінар з платниками податків області.
Заступник начальника відділу обслуговування акцизних складів та податкових постів управління контролю за підакцизними складами Людмила Васянович детально зупинилась на питаннях визначення акцизного складу, реєстрації його в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, реєстрації розташованих на акцизних складах резервуарів, введених в експлуатацію, витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників.
Нагадуємо, що акцизний склад - це приміщення або територія на митній території України, де розпорядник акцизного складу провадить свою господарську діяльність шляхом вироблення, оброблення (перероблення), змішування, розливу, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізації пального.
Забороняється здійснення реалізації пального без наявності зареєстрованих витратомірів-лічильників, рівнемірів-лічильників та резервуарів, без реєстрації акцизного складу.
Розпорядники акцизних складів зобов’язані на кожному акцизному складі щоденно (крім днів, в які акцизний склад не працює) формувати дані про фактичні залишки пального на початок та кінець звітної доби та про добові фактичні обсяги отриманого та реалізованого пального у розрізі кодів товарних підкатегорій згідно з УКТ ЗЕД у літрах, приведених до температури 15° С.
Крім того, платників проінформовано про законодавчо встановлені терміни реєстрації акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних та штрафні санкції за порушення платниками акцизного податку граничних термінів реєстрації перших примірників акцизних накладних/перших примірників розрахунків коригування до акцизних накладних.
На завершення вебінару учасники змогли отримати відповіді на всі запитання, а також дізналися, що додаткова інформація та матеріали доступні на офіційному сайті Головного управління ДПС у Житомирській області.