Якісна податкова підтримка та доступні, зрозумілі консультації – основний меседж роботи Офісу податкових консультантів Головного управління ДПС у Житомирській області (Офіс).
Від старту роботи Офісу, це вже понад два тижні, консультації вже отримали 133 відвідувачі. І щодня все більше платників податків області дізнаються про новий сервіс ДПС і звертаються за консультаціями до Офісу.
Найпопулярнішими запитами є консультації щодо порядку нарахування, сплати та здійснення звірки з податку на нерухоме майно, відмінне від земельного податку та земельному податку, отримання податкової знижки, погашення податкового боргу, нарахування та сплата ЄСВ, подання звітності в електронному вигляді та застосування РРО.
«Кожний відвідувач, який звернувся за консультацією до Офісу, отримає аргументовану та якісну відповідь з урахуванням індивідуальних потреб. Ми завжди готові прийти на допомогу. Принципи роботи Офісу дуже прості: увага, повага, довіра» - додав очільник Головного управління ДПС у Житомирській області Олександр М`ясковський.
Довідково:
В Головному управлінні ДПС у Житомирській області з 8 вересня цього року працює Офіс податкових консультантів для підтримки платників податків.
До Офісу ви можете завітати за адресою: м. Житомир, майдан Перемоги, 2.
Консультації надаються за такими напрямами:
- Оподаткування фізичних осіб;
- Оподаткування фізичних осіб – підприємців
- Оподаткування юридичних осіб;
- Зупинення реєстрації ПН/РК
- Електронні сервіси та звітність;
- Надання кваліфікованих електронних довірчих послуг
- Податковий аудит, фактичні перевірки та законодавство щодо РРО/ПРРО;
- Трансферне ціноутворення
- Погашення податкового боргу та заборгованості з ЄСВ
- Контроль за обігом підакцизних товарів;
- Податкові спори.