Сьогодні в Головному управлінні ДПС у Житомирській області офіційно розпочав роботу Офіс податкових консультантів, старт роботи яких одночасно відбувся у 20 областях країни. Цей масштабний проєкт реалізовано з метою забезпечення якісної інформаційної підтримки бізнесу, підвищення податкової обізнаності підприємців та професійної комунікації з бізнесом.
Захід відбувся в режимі телемосту під керівництвом в. о. Голови ДПС Лесі Карнаух, за участі Міністра фінансів Сергія Марченка, Міністра економіки, довкілля та сільського господарства Олексія Соболева та бізнес-спільноти.
Як зазначив очільник Головного управління ДПС у Житомирській області Олександр М`ясковський: «Відкриття Офісів податкових консультантів - це черговий крок на шляху до відкритого діалогу між державою та бізнесом. Ми прагнемо, щоб кожен підприємець мав можливість вчасно отримати якісну консультацію, розібратися в законодавчих змінах і уникнути податкових ризиків. Цей сервіс особливо актуальний для малого та середнього бізнесу, який потребує доступного та фахового супроводу в податковій сфері».
В Офісі Головного управління ДПС у Житомирській області працюватиме одночасно 6 фахівців, всього до роботи Офісу залучено 120 податківців.
Вони надаватимуть консультації за такими напрямами:
- Оподаткування фізичних осіб;
- Оподаткування фізичних осіб – підприємців
- Оподаткування юридичних осіб;
- Зупинення реєстрації ПН/РК
- Електронні сервіси та звітність;
- Надання кваліфікованих електронних довірчих послуг
- Податковий аудит, фактичні перевірки та законодавство щодо РРО/ПРРО;
- Трансферне ціноутворення
- Погашення податкового боргу та заборгованості з ЄСВ
- Контроль за обігом підакцизних товарів;
- Податкові спори
Адреса Офісу: м. Житомир, майдан Перемоги, 2.
Графік роботи:
Понеділок – п'ятниця: з 8 год. 30 хв. до 17 год. 00 хв.
Обідня перерва: з 12 год. 30 хв. до 13 год. 00 хв.
Консультації безоплатні та доступні для всіх платників!
Чекаємо на кожного хто потребує консультаційної підтримки!