За січень-липень 2025 року від державної установи «Урядовий контактний центр» на розгляд до Головного управління ДПС у Житомирській області надійшло 34 звернення.
Вказані звернення стосувались, зокрема: сплати податку на землю; обліку платників податків; проведення перевірок; сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки; повернення надміру сплачених сум грошових зобов’язань; оподаткування доходів ФО та їх декларування (у т.ч. одноразове (спеціальне) добровільне декларування та сплата військового збору); надання інформації про наявність податкового боргу та/або суми сплачених СГ та ФО обов’язкових платежів та внесків (у т.ч. незгода з боргом); сплата ЄСВ.
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року кількість звернень збільшилась на 18 одиниць (січень-липень 2024 року – 16 звернень).
Станом на 01.08.2025 року 1 звернення, яке надійшло до ГУ ДПС у Житомирській області від державної установи «Урядовий контактний центр», знаходиться на виконанні у відповідності до визначених термінів.