Головним управлінням ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС) здійснюється постійний контроль за якісним та своєчасним розглядом інформації, що надходить з сервісу «Пульс» до ГУ ДПС засобами спеціалізованої автоматизованої системи.
Безпосередньо на розгляд до ГУ ДПС за січень-липень 2025 року від сервісу «Пульс» надійшло 15 звернень, у т.ч. стосовно:
- сплати ЄСВ – 3;
- проведення перевірок СГ або ФО – 3;
- сплати податку на землю – 2;
- подання звітності – 2;
- податкового боргу – 2;
- неотримання відповідей – 1;
- сплати єдиного податку – 1;
- сплати військового збору - 1.
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог розпорядчих документів ДПС України.