Головне управління Державної податкової служби у Житомирській області нагадує, що у приватній частині ІКС «Електронний кабінет» запроваджено електронний сервіс, за допомогою якого платники мають можливість списати кошти, що обліковуються в інтегрованих картках.
Для цього в меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини електронного кабінету необхідно обмежити перелік документів за типом
«J(F)13 Запити та довідки» та обрати електронний документ за формою J/F1307601 - «Заява про списання помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань до бюджетів та єдиного внеску до фондів загальнообов'язкового державного соціального та пенсійного страхування та/або відомостей з ЄДР щодо платників, за якими розпочата спрощена процедура припинення».
За домогою кнопок «Підписати» та «Відправити» збережений документ підписується та надсилається до ргану ДПС.