Комунікаційна податкова платформа, продовжує ефективно виконувати свою ключову функцію — забезпечення якісного діалогу з представниками бізнес-спільноти та інститутів громадянського суспільства. Основною метою платформи є своєчасне виявлення та вирішення системних проблемних питань, що виникають у взаємодії між платниками податків і контролюючим органом.
Сьогодні, за зверненням платника, який здійснює діяльність у сфері будівництва житлових і нежитлових об’єктів, в Головному управлінні ДПС у Житомирській області відбулася робоча зустріч за участі фахівців управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків.
Під час обговорення були детально розглянуті обставини, що стали підставою для віднесення платника до переліку ризикових. Фахівці надали ґрунтовний аналіз діяльності суб’єкта господарювання, а також надали вичерпні роз’яснення щодо дій, необхідних для виходу з ризикової категорії.
Окрему увагу учасники зустрічі приділили процедурі зупинення реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН). Було обговорено порядок надання пояснень та документального підтвердження, необхідного для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної або розрахунку коригування.
Нагадуємо, що в Головному управлінні ДПС у Житомирській області функціонує Комунікаційна податкова платформа, на яку можна звернутися для оперативного вирішення будь-яких питань, у тому числі – зупинення реєстрації податкової накладної чи розрахунку коригування в ЄРПН. Електронна пошта для звернень: zt.ikc@tax.gov.ua.
Крім того платники можуть зателефонувати на телефони «гарячих ліній» з цього питання: 0 800 505 521, (0412) 413-882.