У рамках роботи Комунікаційної податкової платформи Головного управління ДПС у Житомирській області відбулось засідання «круглого столу» за участі начальника управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Олександра Кириченка, керівника міського відділення ВГО Асоціація платників податків України у м. Житомирі Олени Астахової та представників підприємств - членів Асоціації.
Під час зустрічі обговорили найактуальніші питання щодо зупинення реєстрації податкових накладних, причини неврахування таблиці даних платника податку ПДВ та шляхи подолання проблеми. Податківці повідомили учасникам заходу про підстави, за яких найчастіше підприємства можуть бути віднесені до переліку ризикових. Зокрема, серед таких причин: незначна кількість працівників, відсутність необхідних умов та/або обсягів матеріальних ресурсів для виробництва товарів; та інше.
Окремо представників підприємств інформували про те, як перевірити свого бізнес-партнера на ризиковість. Однак перед отриманням цієї інформації потрібна попередня згода контрагента. Така згода надається у розділі «Згода» меню «Налаштування» приватної частини Електронного кабінету та передбачає надання органом контролю відомостей про такого платника його контрагентам в обсязі, визначеному платником податку. Дана послуга Е-кабінету дозволяє перевірити ризиковість свого контрагента шляхом перевірки його наявності в переліку ризикових платників податку. Платник може дізнатись дату включення або виключення з такого переліку, а також критерій його ризиковості.
Такий формат зустрічей є частиною постійної роботи Головного управління ДПС у Житомирській області, забезпечує постійний діалог з бізнесом та допомагає уникнути ризиків у їх роботі.