Підтримка, ефективна комунікація та реальна взаємодія з бізнесом на всіх рівнях завжди в фокусі уваги Головного управління ДПС у Житомирській області.
Сьогодні, у рамках роботи регіональної платформи «Діалог влади та бізнесу», в Житомирській ОВА відбулась онлайн-зустріч з бізнесом області, до якої долучилось близько 70 суб’єктів підприємницької діяльності.
Зустріч відбулась за участі заступника начальника Житомирської ОВА Наталії Арендарчук, начальника управління оподаткування юридичних осіб Надії Олійник та в.о. начальника управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Олександра Кириченка.
Надія Олійник акцентувала увагу на відкритості податкової служби до комунікації з бізнесом в усіх можливих форматах. За ініціативою Голови ДПС Руслана Кравченка, при податковій службі області працює Консультаційний центр з питань зупинення реєстрації податкових накладних. Тільки за останній місяць було проведено близько 250 консультаційних заходів, включаючи особисті зустрічі, семінари та телефонні консультації. Вже на сьогодні спостерігається позитивна динаміка щодо реєстрації податкових накладних по області, зокрема, 99,43% документів реєструються автоматично, без жодних затримок, враховано майже 90% поданих таблиць даних платника податку на додану вартість, що на 54% більше, ніж середній показник 2024 року. Це свідчить про ефективну взаємодію між податковою службою та бізнесом, а також про вдосконалення механізмів діяльності податкової служби.
Акцентували увагу на ініціативі Голови Державної податкової служби Руслана Кравченка щодо змін до механізму зупинення реєстрації податкових накладних. Державна податкова служба вже передала свої пропозиції до Міністерства фінансів України, зокрема, йдеться про зменшення кількості блокування податкових накладних, спрощення процедури реєстрації, підвищення ефективності автоматизованого моніторингу, мінімізацію адміністративного тиску.
Олександр Кириченко розповів про порядок дій платника ПДВ у разі зупинення реєстрації податкової накладної, протягом якого часу платник податку має подати письмові пояснення до контролюючого органу, які документи беруться до уваги ДПС при розгляді питання щодо реєстрації або відмови у реєстрації податкової накладної. Також йшлося про вимоги до заповнення та подання таблиці даних платника ПДВ, формування пакету документів для підтвердження реальності здійснення господарської операції, зазначеної у зупиненій податковій накладній; умов, які повинні виконуватися для автоматичної реєстрації податкових накладних у разі прийняття комісією регіонального рівня рішення про врахування таблиці даних та інше.
В ході зустрічі платники від спікерів отримали змістовні відповіді на запитання.
Продовжуємо працювати над удосконаленням комунікацій!