Сьогодні начальник управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Житомирській області Оксана Пахолюк в інтерв’ю ведучому радіостанції «Українське радіо Житомир» Ігорю Епельбойму розповіла про зміни в структурі державних податкових інспекцій (далі – ДПІ) області та їх кодів.
Пані Оксано, розкажіть, які зміни відбулись в структурі державних податкових інспекцій області?
З 01 січня 2025 року у зв’язку зі зміною Організаційної структури Головного управління ДПС у Житомирській області відповідно до адміністративно-територіального устрою України, проведена зміна ДПІ або коду ДПІ обслуговування платників.
Так, відповідно до адміністративних районів у Житомирській області діє чотири ДПІ, а саме:
- Бердичівська державна податкова інспекція ( код 624);
- Житомирська державна податкова інспекція (код 625);
- Коростенська державна податкова інспекція (код 626);
- Звягельська державна податкова інспекція (код 627).
В такому випадку, до яких податкових інспекцій можуть звертатись платники, у яких відсутня інспекція?
До Бердичівської ДПІ переведені платники податків, які раніше обслуговувались у Андрушівській та Ружинській ДПІ.
До Житомирської ДПІ переведені платники, які обслуговувались у Брусилівській, Хорошівській, Романівській, Коростишівській, Любарській, Попільнянській, Радомишльській, Пулинській, Черняхівській та Чуднівській ДПІ.
До Коростенської ДПІ переведені платники, які раніше обслуговувались у Лугинській, Малинській, Овруцькій, Олевській ДПІ.
До Звягельської ДПІ переведені платники, які обслуговувались у Баранівській та Ємільчинській ДПІ.
Платникам податків зазначену інформацію необхідно врахувати під час подання звітності та інших електронних документів до контролюючих органів у 2025 році.
Крім того, інформація про зміну ДПІ області розміщена на субсайті “Головне управління ДПС у Житомирській області”, а також на сторінці ДПС у Житомирській області в соціальній мережі Facebook.
Де ще, крім державних податкових інспекцій, можна отримати необхідні адміністративні послуги?
Зазначу, що крім вищезазначених ДПІ, надання адміністративних послуг, таких як видача картки платника податків (тобто отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків); внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків; внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта та видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків) відбувається незалежно від місця обліку платників податків, а також у пунктах обслуговування платників ДПІ, розміщених у:
м. Андрушівка, вул. Воб’яна, 26;
селище Ружин, вул.Незалежності, 2;
м. Коростишів, вул. Шевченка, 1;
селище Любар, вул. Миру, 20;
м. Радомишль, вул. Мала Житомирська, 21;
селище Романів, вул. Сергія Лялевича, буд. 2;
селище Хорошів, вул. Незалежності, 4;
м. Малин, Площа Соборна, 10;
м. Овруч, вул. Шевченка, 31а;
м. Олевськ, вул. Володимирська, 5;
м. Баранівка, вул. Костельна, 17.
Інформація стосовно адрес розміщення, контактних даних, графіку роботи, переліку адміністративних послуг ДПІ та пунктів обслуговування ДПІ, розміщена на сайті “Державна податкова служба України”, у розділі “Центри обслуговування платників”.
Крім того, в Електронному кабінеті платника податків можна переглянути дані про ДПІ обслуговування за основним та неосновним місцем обліку:
- у відкритій частині «Дані про взяття на облік платників податків»;
- у приватній частині «Реєстраційні дані» меню «Облікові дані платника».