Головне управління ДПС у Житомирській області інформує, що в Електронному кабінету удосконалено сервіс Стан розрахунків з бюджетом та цільовими фондами з метою реалізації права платника на звірення розрахунків з державним та місцевими бюджетами, цільовими фондами.
У результаті цього тепер можна переглянути стан розрахунків за податками, зборами, платежами та єдиним внеском, одержати документальне підтвердження цих розрахунків через Е-кабінет.
Відтак для того, щоб отримати витяг про стан розрахунків з бюджетом та сплати єдиного внеску, слід здійснити такі кроки:
Увійти до приватної частини Електронного кабінету меню «Заяви, запити для отримання інформації» та обрати шляхом обмеження переліку документів за типом J (F) 13 Запит и і вибрати з переліку електронну форму:
для юридичних осіб - J13002
для фізичних осіб – F13002.
Заповнити запит. При цьому обов’язково слід вказати період, за який платник бажає отримати витяг. Окрім того, може зазначити позначки:
1) для розрахунку суми пені (не зазначено позначку, отримає витяг без розрахунку пені);
2) для отримання витягу в розрізі платежів (не зазначено позначено, отримує витяг з узагальненою інформацією);
3) для отримання витягу з підписом посадової особи контролюючого органу (не зазначено позначку, отримує витяг без підпису посадової особи контролюючого органу).
Увійти до приватної частини Електронного кабінету меню «Вхідні/вихідні документи» вкладка «Вхідні обрати необхідну отриману відповідь шляхом натискання кнопки миші.
Можливості:
- збільшення/зменшення масштабності документа;
- переглянути/скачати витяг та здійснити його друк.