Шановні платники податків, прохання уважно сплачувати податки на рахунки територіальних громад Житомирської області за місцем реєстрації платників податків, та перевіряти правильність зарахування коштів до бюджету!
Самостійно перевірити дані щодо сплати коштів до бюджету в режимі онлайн платник податків може за допомогою меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету (cabinet.tax.gov.ua).
Меню «Стан розрахунків з бюджетом» відображає:
· зведену інформацію щодо кожного виду податку (платежу);
· деталізовану інформацію щодо податку (платежу) у розрізі проведених операцій.
Електронний кабінет платника надає можливість платникам працювати з органами податкової служби дистанційно в режимі реального часу.
З метою перевірки правильності та своєчасності зарахування коштів до бюджету у платника є можливість отримати інформацію щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами в Центрі обслуговування платників за місцем його знаходження на податковому обліку.
Якщо при перевірці сплати коштів до бюджету встановлено факт їх відсутності в інтегрованій картці платника,то необхідно звертатись до Центрів обслуговування платників податків за місцем реєстрації, або за номером Гарячої лінії 0-800-505-521.