Головним управлінням ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС) здійснюється постійний контроль за якісним та своєчасним розглядом інформації, що надходить з сервісу «Пульс» до ГУ ДПС засобами спеціалізованої автоматизованої системи.
Безпосередньо на розгляд до ГУ ДПС за січень-квітень 2024 року від сервісу «Пульс» надійшло 28 звернень, у т.ч. стосовно:
- здійснення перевірок – 13;
- приведення інтегрованої картки платника у відповідність – 3;
- нарахування податків – 3;
- роботи ГУ ДПС – 3;
- щодо заборгованості – 2;
- діяльності комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних – 1;
- відображення інформації по сплаті єдиного внеску в Пенсійному фонді України – 1;
- щодо зняття арешту на нерухоме майно – 1;
- повідомлення про ухиленні від сплати податків – 1.
У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року кількість звернень збільшилась на 7 одиниць (січень-квітень 2023 року – 21 звернення).
Станом на 01.05.2024 року 1 звернення перебуває на розгляді у відповідності до визначених термінів виконання.