Головним управлінням ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС) здійснюється постійний контроль за якісним та своєчасним розглядом інформації, що надходить з сервісу «Пульс» до ГУ ДПС засобами спеціалізованої автоматизованої системи.
Безпосередньо на розгляд до ГУ ДПС за січень-березень 2024 року від сервісу «Пульс» надійшло 20 звернень, у т.ч. стосовно:
- проведення перевірки – 8;
- приведення інтегрованої картки платника у відповідність – 2;
- діяльності комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних – 1;
- нарахування податків – 2;
- щодо заборгованості – 2;
- відображення інформації по сплаті єдиного внеску в Пенсійному фонді України – 1;
- щодо зняття арешту на нерухоме майно – 1;
- роботи ГУ ДПС – 3.
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог розпорядчих документів ДПС України.