Протягом січня – листопада 2023 року від платників податків Житомирщини прийнято 440,6 тис. податкових звітів. З них в електронному вигляді надійшло 434,8 тис., що складає 98,7% від загальної кількості (юридичні особи – 99,2 %, фізичні особи: ФОП - 99,6%, громадяни - 85,4%).
Про це розповіла начальниця управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Житомирській області Оксана Пахолюк.
За умови наявності у платника податків кваліфікованого електронного підпису («електронного ключа»), надати податкову звітність в електронному вигляді можна за допомогою будь-якого програмного забезпечення (ПЗ). Платник самостійно обирає зручний для себе варіант ПЗ. Зокрема, Державна податкова служба України є розробником безоплатного електронного сервісу «Електронний кабінет» (https://cabinet.tax.gov.ua). Цей сервіс функціонує в режимі реального часу (24/7), скористатися ним можна за допомогою персональних комп’ютерів або смарт-пристроїв, він не потребує встановлення спеціалізованого програмного забезпечення, бо працює по прямому з’єднанню в мережі Інтернет.
Сервіс «Електронний кабінет» постійно вдосконалюється та коло його можливостей розширюється з урахуванням змін законодавства.
Зокрема, завдяки активному впровадженню електронних сервісів платники податків мають змогу дистанційно комунікувати з органами ДПС у режимі онлайн, незалежно від місця обліку чи розташування. Особливо це актуально сьогодні в умовах дії правового режиму воєнного стану.