Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС http://tax.gov.ua.
Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП), отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
01.09.2020 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 06.01.2020 № 261 «Про внесення змін до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 31.07.2020 за № 723/35006 (далі – Наказ № 261).
Приєднання до договору про визнання електронних документів (далі – Договір) відбувається після прийняття в контролюючому органі першого будь-якого електронного документа, надісланого у встановленому форматі (стандарті) з дотриманням вимог законодавства.
Договори та пов’язані з ними повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого електронного підпису, які станом на день набрання чинності Наказом № 261 є чинними, продовжують діяти до виникнення підстав, визначених пунктом 5 розділу III Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами.
Чинний договір про визнання електронних документів ГУ ДПС у Житомирській області від 31 серпня 2020 року № 1301002 є публічним. Його розміщено за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua/contract/
Так, наприклад, можна надіслати запит щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС за формою «F/J1300203».
Роз’яснення щодо його надсилання розміщено за посиланням: https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya/e-kabinet/funktsional-e-kabinetu/instruktivni-materiali/
Після отримання відповіді на зазначений запит можна надсилати будь-яку звітність.