Нещодавно, у стінах Головного управління ДПС у Житомирській області за участі в.о. начальника Теодозії Чернецької та провідних фахівців управління податкових сервісів проведено онлайн – нараду з керівниками структурних підрозділів, які задіяні у роботі ЦОП ГУ ДПС у Житомирській області.
Відкрила онлайн - нараду в.о. начальника Теодозія Чернецька та зазначила, що питання якісного обслуговування платників податків – це один із пріоритетів діяльності органів ДПС. Окремо звернула увагу, що сьогодні актуальним і важливим питанням є кампанія декларування. Громадяни мають потребу у консультаційних послугах та допомозі у заповненні декларацій, тому необхідно забезпечити належне обслуговування платників податків, а також активізувати співпрацю з територіальними громадами у даному питанні.
Начальник управління податкових сервісів Оксана Пахолюк наголосила, що не зважаючи на високі темпи впровадження електронних сервісів, все ж існує необхідність у відвідуванні платниками та громадянами податкових органів. Однією з найпопулярніших послуг, які надаються у центрах обслуговування платників – це отримання податкового номера фізичними особами, що становить 48 відсотків від загальної кількості наданих послуг. Тому якісне обслуговування – це створення довіри до органів податкової служби.
В свою чергу начальник відділу з питань запобігання та виявлення корупції Роман Радевич наголосив на обов'язковому дотриманні вимог етичної поведінки державними службовцями та недопущенні дій та вчинків, які можуть зашкодити інтересам органів ДПС.
Під час онлайн - зустрічі також обговорювались актуальні питання ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, порядок приймання та опрацювання податкової звітності, питання обліку платників в частині переведення на обслуговування платника з одного органу ДПС до іншого.
Зустріч пройшла у форматі конструктивного діалогу для кожної із сторін.