Днями у Головному управлінні ДПС у Житомирській області у межах звернень на Комунікаційну податкову платформу КП Звягельської міської ради «Звягельводоканал» відбулася зустріч із керівними особами КП.
Начальник управління по роботі з податковим боргом Алла Бех, заступник начальника управління – начальник відділу моніторингу та інформаційно-аналітичного забезпечення Оксана Завадська обговорили з платником податків особливості дотримання вимог Порядку обліку заборгованості, у тому числі простроченої перед державою за кредитами, залученими державою або під державні гарантії, бюджетними позичками / фінансовою допомогою, наданими Міністерством фінансів у 1993–1998 роках, нарахування пені та списання безнадійної заборгованості, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2011 № 174 та Порядку взаємодії органів Державної казначейської служби України та органів Державної податкової служби України у процесі виконання державного та місцевих бюджетів за доходами та іншими надходженнями, затвердженого наказом міністерства фінансів України від 18.07.2016 № 621.
Наразі триває процедура узгодження з Міністерством фінансів України питання щодо зарахування коштів КП Звягельської міської ради «Звягельводоканал» в рахунок простроченої заборгованості перед державним бюджетом за субкредитною угодою у межах спільних проектів із Світовим банком та Європейським банком реконструкції та розвитку.