З метою оперативного вирішення питань, які виникають у громадськості та платників податків у Головному управлінні ДПС у Житомирській області запроваджена та ефективно продовжує роботу Комунікаційна податкова платформа.
Її завдання – діалог між податковою та представниками бізнес-спільноти й інститутами громадянського суспільства з метою оперативного надання відповідей на запити і звернення, вирішення інших нагальних питань.
Після надходження звернень фахівці податкової служби надають кваліфіковану відповідь, визначать зручний формат спілкування, час зустрічі. Зворотній зв’язок із заявником проходить у максимально стислі строки.
Так, з початку року на адресу Комунікаційної податкової платформи надійшло 34 звернення. Серед яких, організовано та проведено 32 зустрічі з платниками податків, як в онлайн так і у офлайн форматі, та надано 2 офіційні відповіді на запити платників.
Найчастіше платники зверталися з питань блокування податкових накладних / розрахунків коригування в ЄРПН, порядку заповнення Таблиці даних платника ПДВ та особливостей розрахунку МПЗ.