Сектором розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації організаційно-розпорядчого управління ГУ ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС), якому доручена співпраця із Контакт-центром ДПС сервіс «Пульс» (далі – сервіс «Пульс»), здійснюється постійний контроль за якісним та своєчасним розглядом інформації, що надходить з сервісу «Пульс» до ГУ ДПС засобами спеціалізованої автоматизованої системи.
Безпосередньо на розгляд до ГУ ДПС за січень 2022 року від сервісу «Пульс» надійшло 3 звернення, в т.ч. за напрямком:
- щодо приведення інтегрованої картки платника у відповідність – 1;
- щодо наявності податкового боргу –1;
- щодо неотримання відповіді на письмове звернення – 1.
Станом на 01.02.2022 на розгляді ГУ ДПС перебуває 1 інформаційна картка, термін якої не настав.
Нагадуємо, що заявники можуть подавати звернення на сервіс «Пульс» за телефоном 0-800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та на електронну адресу: idd@tax.gov.ua.