Протягом шести місяців цього року платникам податків, громадянам через Центри обслуговування платників (далі - ЦОП) надано 61504 адміністративних послуг.
Як і будь-який орган виконавчої влади, ДПС є суб’єктом надання адміністративних послуг, як результат здійснення його діяльності, спрямованої на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичних або юридичних осіб у випадку звернення таких осіб із заявами, відповідно до підстав та порядку, визначених Законом України “Про адміністративні послуги”.
Надання адміністративних послуг Головним управлінням ДПС у Житомирській області здійснюється, зокрема, у 22 центрах обслуговування платників. Роботу з обслуговування платників в ЦОП забезпечують 99 працівників.
Як свідчить аналітика, щороку кількість звернень від платників податків з метою отримання адмінпослуг зростає. Тому їх якість та своєчасність надання перебуває під особливим контролем.
Найчастіше відвідувачі звертаються за наданням наступних адміністративних послуг: видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків - 23455, видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків - 13244, реєстрація платника єдиного податку – 6962, реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 3782, видача довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі ограни – 2505.
ДПС системно працює над тим, щоб дати можливість кожному платнику отримати необхідну інформацію - це їх право, яке гарантується Законом України “Про адміністративні послуги”.