Сектором розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації організаційно-розпорядчого управління ГУ ДПС у Житомирській області , здійснюється постійний контроль за якісним та своєчасним розглядом інформації, що надходить з сервісу «Пульс» засобами спеціалізованої автоматизованої системи.
Безпосередньо на розгляд за 5 місяців 2021 року від сервісу «Пульс» надійшло 27 звернень, в т.ч. за напрямком щодо:
-приведення інтегрованої картки платника у відповідність – 5;
-списання боргу з єдиного соціального внеску – 4;
-діяльності ЦОП області – 4;
-здійснення відшкодування податку на додану вартість – 2;
-наявності податкового боргу – 2;
-виникнення проблем при реєстрації РРО – 2;
-повідомлення про здійснення підприємницької діяльності з порушенням чинного законодавства – 2;
-невидачі фіскальних чеків в магазині - 1;
-проведення змін місця реєстрації суб’єкта господарювання – 1;
-складення акту про відсутність суб’єкта господарювання за місцезнаходженням – 1;
-отримання податкової знижки – 1;
-реєстрації платником єдиного податку – 1;
-розблокування податкових накладних – 1.
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог розпорядчих документів ДПС України.
Нагадуємо, що заявники можуть подавати звернення на сервіс «Пульс» за телефоном 0-800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та на електронну адресу: idd@tax.gov.ua.