З листопада Державна податкова служба України запустила новий електронний сервіс – «infoTAX».
«InfoTAX» – це продовження розпочатого ДПС курсу на максимально дистанційне спілкування з платниками податків та якісно новий рівень послуг. Комфортність спілкування з податковою службою, швидкість та зручність отримання податкової інформації через «InfoTAX» є не просто черговим кроком ДПС у напрямі цифровізації, а відповіддю на запит платників у мобільності отримання послуг.
Через месенджери Telegram та Viber платники податків мають можливість отримувати інформацію про:
- стан розрахунків з бюджетом,
- реєстраційні та облікові дані,
- про результати обробки документів,
- про строки подання звітності та сплати податків.
Наступний етап сервісу буде запроваджено з січня 2021 року та надаватиме такі можливості:
- передзаповнення звітності для платників єдиного податку,
- перехід до сплати податків у «два кліки»,
- оповіщення про виникнення податкового боргу, а також про можливість виникнення податкового боргу у разі несвоєчасної сплати.
Так, на сьогодні InfoTAX надає близько 20 сервісів, до яких під’єдналося понад 7 тис. користувачів.
Доступ до нового сервісу надійно захищено та відбувається через обов’язкову ідентифікацію особи за допомогою ID-банкінгу або кваліфікованого електронного підпису, який на сьогодні можна отримати не виходячи з дому.
Для доступу до сервісу необхідно у відповідному месенджері (наприклад, Telegram) знайти InfoTAX, в якому перейти за посиланням до Електронного кабінету для ідентифікації та завершення налаштування нового сервісу.
Підготовлено інструкцію, як підключитися до чат-боту податкової: лише кілька кроків і можна отримувати дані про себе, як про ФОПа, або про свою компанію в месенджерах Telegram або Viber: https://bit.ly/2VxyEoe.
Пропозиції та відгуки щодо роботи InfoTAX можна надіслати на адресу infozvit@tax.gov.ua.