З метою забезпечення реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, прозорості та відкритості своєї діяльності, Головним управлінням ДПС у Житомирській області забезпечено розгляд документів, з проханням надати публічну інформацію із посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації», які надійшли засобами поштового зв’язку та електронною поштою.
Так, упродовж січня-вересня 2019 року надійшло 79 запитів на отримання публічної інформації, з них 49, або 62 відс. запитів отримано від фізичних осіб, 30 запитів, або 38 відс. від юридичних осіб.
Запитувачів цікавила наступна інформація: суми нарахованих та сплачених податків, графік роботи відокремлених структурних підрозділів, наявність вакантних посад, відомості із Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, про право власності на земельну ділянку, щодо сум податкового боргу, щодо податкової та фінансової звітністі, надання копій документів.
У результаті розгляду запитів на інформацію задоволено – 67, надано відмову на підставі п.1 ст.22 Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VІ «Про доступ до публічної інформації» на 12 запитів, в т.ч. направлено до належного розпорядника інформації 1 запит.
На вказані запити відповіді надані у встановлені законодавством терміни.
До уваги запитувачів!
Запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання консультації з питань практичного застосування окремих норм законодавства України, при цьому дані категорії звернень є різними за наступними ознаками: правовими підставами, визначенням понять, формами, строком розгляду, змістом, вимогами оформлення, тощо.
Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України „Про звернення громадян”. Запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам ст. ст. 1 та 19 Закону № 2939.
Сектор комунікацій ГУ ДПС у Житомирській області