Під час чергового тренінгу податківці розповіли про порядок нарахування земельного податку для громадян та податку на нерухоме майно. Крім того, ознайомили громадян з роботою «Електронного кабінету» та мобільного застосунку «Моя податкова» та зауважили, що в податковій продовжують впроваджувати принципи безбар’єрності, щоб кожен платник мав зрозумілий і доступний шлях до отримання податкових сервісів. Водночас громадянам наголосили, що за допомогою електронних сервісів можна переглянути податкові повідомлення-рішення щодо сум нарахованих їм податкових зобов’язань з майнових податків, перевірити стан розрахунків з бюджетом та подати податкову декларацію про майновий стан і доходи.
Також актуальними залишаються питання проведення звірки нарахованих сум податку на нерухомість та земельного податку, адже дозволяє платникам податків впевнитися в правильності нарахованих сум та своєчасно скоригувати можливі неточності.
Крім того, працівники податкової інспекції зазначили, що разі необхідності отримання консультацій з питань оподаткування платники податків можуть звертатися в ЦОП Житомирської ДПІ та до Офісу податкових консультантів при Головному управлінні ДПС в Житомирській області.