За участі начальника Коростенської ДПІ відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія». Під час заходу податківиця відповіла на запитання про суспільну та громадянську безбар’єрність.
Ольга Сокол звернула увагу, що відповідно до Національної стратегії із створення безбар’єрного простору напрям суспільної та громадянської безбар’єрності – це забезпечення рівних можливостей участі всіх людей, їх об’єднань та окремих суспільних груп у житті територіальних громад та держави, рівний доступ до суспільно-політичного та культурного життя, сприятливе середовище для фізичного розвитку та самореалізації, а також інклюзивне середовище як передумова для участі у всіх формах суспільного життя та громадської активності.
Однією із стратегічних цілей цього напряму є те, що для кожної людини доступні послуги, зокрема соціальні, освітні, медичні, комунальні, транспортні, фінансові, правничі, безпекові, правозахисні, цивільного захисту,
ДПС впроваджує принципи доступності та рівного сервісу для всіх платників і прагне, щоб кожен громадянин або підприємець мав можливість отримати необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до своїх потреб.
Для людей з інвалідністю та маломобільних груп населення забезпечено доступність приміщень у Центрах обслуговування платників. При цьому, першочергова увага приділяється зручностям для таких осіб та забезпеченню їхніх потреб в отриманні послуг. Ввічливе та уважне ставлення до кожного відвідувача – пріоритет комунікацій з платниками.
Під час «гарячої лінії» посадовець наголосила на перевагах подання податкової декларації про майновий стан і доходи та податкової звітності в електронному вигляді через «Електронний кабінет». Електронний кабінет залишається найпопулярнішим онлайн-сервісом, який надає понад 130 електронних послуг для зручної взаємодії громадян і бізнесу з податковими органами.
Сервіси Електронного кабінету 24/7/365 у режимі онлайн забезпечують можливість реалізації прав та обов’язків платників податків, визначених Податковим кодексом України та іншими законами.
На всі поставлені запитання в ході «гарячої лінії» надані роз’яснення в межах чинного законодавства.