Працівники Звягельської ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області провели навчання для платників на тему:
«Електронний кабінет платника податків. Подання заяви про бажання отримувати документи через Електронний кабінет».
Фахівці розповіли про переваги використання Електронного кабінету, серед яких:
подання звітності в електронній формі;
персоналізований та захищений сервіс із доступом за допомогою кваліфікованого електронного підпису;
конфіденційність та безпека даних;
збереження усіх поданих звітів в електронному архіві, що забезпечує постійний доступ до історії та виключає ризик втрати документів;
можливість надсилати та отримувати документи, запити та листи від податкової служби у будь-який час і з будь-якого місця, де є доступ до Інтернету.
Окрему увагу приділили сервісу електронного листування. Документи надходять і обробляються миттєво.
Для того щоб отримувати документи від податкового органу в електронному вигляді, платник має подати відповідну заяву через приватну частину Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua ), обравши у режимі «Введення звітності» форму F1391602 (для ФОП) або J1391602 (для юридичних осіб), підписати її кваліфікованим електронним підписом та відправити до контролюючого органу.
Під час навчання було надано практичну допомогу платнику у поданні такої заяви та податкової декларації платника єдиного податку.