Житомирська ДПІ Головного управління ДПС у Житомирській області інформує платників про спрощений механізм подання Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет.
Для цього: в меню «Налаштування» у вкладці «Бажання листування з податковою» слід натиснути «Бажаю отримувати документи» та вказати електронну адресу, на яку бажаєте отримувати повідомлення про надходження документів в Електронний кабінет. Після цього підписати таку заяву кваліфікованим електронним підписом та надіслати.
Податківці наголошують на перевагах листування з податковою через Електронний кабінет:
- відсутність потреби у паперовому документообігу;
- мінімум дій – максимум зручності;
- push-повідомлення на електронну пошту про надходження документа в Електронний кабінет;
- постійний доступ до архіву листування в Електронному кабінеті.
Окрім того, під час спілкування на робочих зустрічах та під час тренінгів з платниками податків фахівці нагадують про можливість отримати податкову знижку за витратами, здійсненими у 2024 році. Для цього по 31 грудня 20205 року включно необхідно подати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи.
Також розглядаються питання , щодо сплати податків громадянами правильно: сплата через мобільний за стосунок банку або через касу банку. Пам’ятка, щодо сплати податків платниками та питання податковї звітності ( питання декларування), розміщена в доступних місцях для громадян та на стендах в Пунктах обслуговування платників Житомирської ДПІ, що дає змогу ознайомитися з даною інформацією більш детально.