Фахівці Житомирської ДПІ щодня працюють, аби кожен відвідувач отримав якісну консультацію та зручний сервіс.
У Центрі вас:
– проконсультують із питань застосування податкового законодавства,
– допоможуть заповнити звітність,
– проведуть звірку нарахувань і сплати майнових податків – зокрема, податку на нерухоме майно, землю та транспорт,
– нададуть інформацію про наявний податковий борг,
– допоможуть підготувати документи для отримання податкової знижки.
Фахівці завжди готові відповісти на запитання, допомогти розібратися у податкових новаціях і знайти індивідуальне рішення для кожного платника.
Нагадуємо: чимало послуг можна отримати онлайн – через Електронний кабінет платника на tax.gov.ua чи мобільний застосунок «Моя податкова» (за наявності кваліфікованого електронного підпису).
Зокрема, податківці звертають увагу щодо зручного листування з податковими органами в електронному форматі користувачу достатньо подати заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет. Це можна зробити у кілька кліків після авторизації за допомогою кваліфікованого електронного підпису, MobileID, BankID або Дія Підпису. Після цього повідомлення про нові документи надходитимуть на електронну пошту, а всі матеріали зберігатимуться в архіві листування.