Нещодавно в Центрі обслуговування платників Чуднівської ДПІ Головного управління ДПС у Житомирській області головним державним інспектором Оленою Мельник проведено черговий тренінг щодо отримання адмінпослуг в електронному форматі.
Зокрема, посадовець роз’яснила як отримати витяг з реєстру платників єдиного податку. Таку послугу підприємець – платник єдиного податку може отримати через приватну частину Електронного кабінету, де в меню «Заяви, запити для отримання інформації» створити, підписати та надіслати до відповідного органу ДПС запит про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку.
Форма запиту передбачає проставляння платником податків відмітки у полі «Спосіб отримання витягу», а саме, безпосередньо в контролюючому органі або в електронному вигляді.
У разі надсилання запиту за формою F1302101 з відміткою «в електронному вигляді» у полі «Спосіб отримання витягу», платник єдиного податку отримує в електронній формі витяг з реєстру платників єдиного податку за формою F1402101 у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету.
Олена Мельник звернула увагу, що строк надання витягу для зареєстрованих платників єдиного податку не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження запиту, а для суб’єктів господарювання, які подали заяву щодо переходу на спрощену систему оподаткування, – двох робочих днів з дня надходження запиту. Витяг діє до внесення змін до реєстру.
А також зазначила, що роздрукований електронний витяг в паперовому вигляді не вважається оригіналом.
Також платник дізналась про функціональні можливості мобільного застосунку «Моя податкова» та мала змогу провести звірку щодо розрахунків з бюджетом через цей сервіс.