У Лугинській ДПІ Головного управління ДПС у Житомирській області постійно проводиться робота з надання роз’яснень щодо переваг використання Електронного кабінету платника податків.
Так, головним державним інспектором Лугинської ДПІ Віктором Степанюком, проведено черговий тренінг в Центрі обслуговування платників податків, щодо особливості листування платників податків з ДПС через Електронний кабінет.
Посадовець відмітив, що для надсилання листів (запитів, звернень тощо) в електронному вигляді до контролюючого органу платник може скористатися меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету. Інформація щодо отримання та реєстрації листа у контролюючому органі міститься в режимі «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи», інформація щодо відправлених листів - у режимі «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».
Крім того, меню «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету надає можливість платникам податків створити електронні документи звітності, перевірити, підписати та надіслати в електронному вигляді до контролюючих органів. Вкладка «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» надає доступ до квитанцій щодо приймання та обробки надісланого електронного документа контролюючим органом. Переглянути подану звітність, незалежно від способу її подання, включаючи звіти, подані на паперових носіях, можна скориставшись меню «Перегляд звітності» приватної частини Електронного кабінету.
Також у ході тренінгу було продемонстровано покрокові дії щодо надсилання листа до ДПС через Електронний кабінет.
Віктор Степанюк звернув увагу на тому, що під час воєнного стану для платників податків особливо актуальною є можливість електронного листування з ДПС через Електронний кабінет. Це суттєво підвищує ефективність документообігу з обох сторін та заощаджує час.