Фахівцями Житомирської ДПІ Головного управління ДПС у Житомирській області у Центрі обслуговування платників здійснюється сервісне обслуговування платників податків; реєстрація та ведення обліку платників податків і платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням; формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків; своєчасне приймання та комп’ютерна обробка податкової та іншої звітності; проводиться інформаційно - роз’яснювальна робота щодо правильності розрахунку податків та заповнення декларацій; надаються адміністративні послуги.
Загальна кількість звернень щодо надання адміністративних послуг за січень-листопад 2023 року становить 35822, при цьому переважна більшість адміністративних послуг надана безпосередньо в Центрі обслуговування платників – 18032.
Найбільш запитуваною адміністративною послугою є послуга з видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків. Зокрема, в січні-листопаді поточного року громадянам видано 11996 карток платника податків; 3193 громадянам видані відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.
Також найбільш вагомими є адміністративні послуги по опрацюванню документів платників єдиного податку. Так з початку року зареєстровано 5837 платників єдиного податку, видано 5618 витягів з реєстру платників єдиного податку.
За січень-листопад 2023 року зареєстровано:
- реєстраторів розрахункових операцій — 1351;
- книг обліку розрахункових операцій — 2735;
- розрахункових книжок - 593.
З початку року суб’єктам господарювання видано 336 витяг з реєстру платників податку на додану вартість.
Крім того, в Центрі обслуговування платників працівниками Житомирської ДПІ постійно надаються рекомендації з питань використання сервісу ДПС «Електронний кабінет платника». Надається практична допомога щодо подання звітності в електронному вигляді через Електронний кабінет та інші можливості при його використанні. Постійно надається практична допомога платникам податків щодо отримання електронного цифрового підпису через онлайн-банкінг «Приват24».