Одним з ключових інструментів взаємодії Малинської державної податкової інспекції та платників податків Малинської та Чоповицької територіальних громад є наявність гарячих телефонних ліній, які надають можливість отримувати необхідну консультацію та підтримку від органу державної влади.
Ця форма взаємодії відіграє важливу роль у підвищенні довіри між податківцями та платниками. Гарячі телефонні лінії, які функціонують у податковій, сприяють створенню доступного каналу зв'язку між платниками податків та фахівцями з питань податкового законодавства.
Завдяки гарячим телефонним лініям платники можуть отримати консультацію та інформацію щодо своїх прав та обов'язків. Ця форма комунікації надає можливість платникам оперативно отримати фахові відповіді на питання щодо:
-оподаткування юридичних осіб та фізичних осіб;
-застосування та реєстрації РРО/ПРРО;
-визначення мінімального податкового зобов’язання фізичним особам - власникам (орендарям) земельних ділянок, віднесених до сільськогосподарських угідь;
-отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків, внесення змін до неї та отримання довідки про доходи;
Електронних сервісів ДПС;
-погашення податкового боргу юридичних осіб та надання довідок про відсутність заборгованості; погашення податкового боргу фізичних осіб та заборгованості з ЄСВ;
-реєстрації користувачів (отримання електронних довірчих послуг);
-бюджетних рахунків для перерахування податків, зборів, платежів та єдиного внеску;
-інших питань податкового законодавства.
Це особливо важливо для тих, хто має обмежений доступ до інтернету або інших джерел інформації. Гарячі телефонні лінії створюють місце, де громадяни можуть висловлювати свої зауваження та пропозиції.
Забезпечуючи доступ до інформації та послуг через гарячі телефонні лінії, Малинська ДПІ демонструє свою готовність слухати та чути платників і відповідно бути відповідальними перед ними.
Ми постійно працюємо над розширенням, доступністю та ефективністю цих інструментів, щоб зробити податкову більш відкритою.
Наголошуємо, що взаємоповага є важливим аспектом спілкування між податківцями й платниками податків, особливо під час телефонних розмов.
Це спільний інтерес обох сторін - досягнення правильних інформаційних обмінів і досягнення законної оптимізації розв'язання податкових питань.
Важливо розуміти, що як податківці, так і платники податків мають спільну мету - дотримання податкового законодавства. Податківці відповідають за його виконання, а платники податків за його додержання. Обидві сторони повинні працювати разом для досягнення цієї мети. Податкові правила можуть бути складними, і важливо, щоб обидві сторони сприймали їх і розуміли один одного.
Важливо також пам'ятати, що і податківці, і платники податків виконують важливу роботу для держави й суспільства в цілому та особливо в умовах військової агресії.