Працівники Коростишівської ДПІ Головного управління ДПС у Житомирській області постійно проводять комунікаційні заходи, під час яких консультують платників податків щодо порядку сплати податків в умовах воєнного стану, про необхідність застосування РРО/ПРРО при проведені розрахункових операцій, забезпечення використання електронних платіжних засобів, оформлення трудових відносин з найманими працівниками, щодо необхідності своєчасної та в повному обсязі сплати податків і зборів до бюджету, а також можливості одноразового спеціального добровільного декларування, яке продовжено до 1 березня 2023 року. Надаються практичні консультації щодо чинного законодавства у сфері застосування РРО/ПРРО при розрахунках з покупцями.
Про зміни в податковому законодавстві в умовах воєнного стану розповіли платникам податків на черговій зустрічі фахівці Коростишівської ДПІ.
Зокрема, було проінформовано присутніх про те, що на період дії воєнного стану спрощенці 1 та 2 груп мають право не сплачувати єдиний податок, а підприємці, незалежно від обраної ними системи оподаткування - єдиний внесок за себе. При цьому податківці наголосили на важливості сплати податкових зобов’язань, як основного джерела наповнення місцевих бюджетів та Пенсійного фонду.
У ході діалогу присутні також обговорили питання декларування незадекларованих активів, тобто податкову амністію, яка триватиме до 1 березня 2023 року, право громадян на податкову знижку за понесеними в 2021 році витратами та порядок реєстрації РРО чи ПРРО. На зустрічі розповіли і про обов’язок підприємців 2-4 груп застосовувати РРО або ПРРО у разі проведення розрахунків з покупцями за готівку, та звернуто увагу на перевагах та зручності у використанні програмних РРО.
Фахівці ДПІ акцентували увагу платників податків на питанні сплати майнових податків, надходження від яких спрямовуються до місцевого бюджету. Також звернули увагу, що відтепер повідомлення-рішення на сплату майнових податків відображаються в Електронному кабінеті одразу після їх формування. Тобто громадяни можуть дізнатись скільки оплачувати за свою нерухомість чи земельну ділянку не відвідуючи податкову. У разі виявлення розбіжностей між даними, зазначеними у податковому повідомленні-рішенні та документами на право власності, громадяни можуть звернутися до Центру обслуговування платників та провести звірку.
Також присутніх інформують про Комунікаційну податкову платформу, метою роботи якої є швидке вирішення актуальних питань громадськості і бізнес - спільноти та прийняття відповідних управлінських рішень. Задля якісної та оперативної комунікації податкової служби області з бізнес-спільнотою і громадськістю та забезпечення ефективного зворотнього зв’язку створено електронну скриньку комунікаційної податкової платформи Головного управління ДПС у Жиомирській області за адресою zt.iks@tax.gov.ua