В ЦОП Житомирської ДПІ облаштовані робочі місця з доступом до мережі Інтернет з встановленими безкоштовними програмними забезпеченнями для формування звітності в електронному вигляді та покроковими інструкціями щодо роботи в даних програмах.
Відвідувачі ЦОП мають змогу самостійно працювати на комп'ютерах з доступом до мережі Інтернет. Окрім того, спеціалісти ДПІ щоденно надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» та інших сервісів.
«Електронний кабінет платника» є безкоштовним і зручним для звітування сервісом, за допомогою якого можна здійснювати контроль за станом розрахунків з бюджетом, подавати заяви, запити, податкову звітність, сплачувати податки онлайн, а також отримувати інші електронні послуги.
Єдина вимога для електронного спілкування з органами ДПС – це наявність кваліфікованого електронного підпису, який кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу.
З питань отримання ключа електронного цифрового підпису в м. Житомирі платники мають можливість звернутися до Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (https://acskidd.gov.ua/), що знаходиться в приміщенні ЦОП Житомирської ДПІ за адресою: м. Житомир, м-н Перемоги, 2.
Податківці наголошують, що подання звітності в електронному вигляді має наступні переваги: економія часу, постійна актуалізація та оновлення програмного забезпечення відповідно до останніх змін у податковому законодавстві, захист від несанкціонованих переглядів та втручань, арифметичний контроль за показниками податкової звітності, квитанцій та інших документів.