Андрушівська ДПІ повідомляє, що відповідно до п. 42 прим. 1.2 ст.42 прим.1 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, в тому числі, шляхом подання повідомлення про технічну або методологічну помилку, що виявлена в роботі електронного кабінету.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС. Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua за допомогою Дія підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису. Меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету дозволяє надіслати до відповідного органу ДПС лист, який містить інформацію про виявлені технічні або методологічні помилки в роботі Електронного кабінету. Форма підготовки такої кореспонденції передбачає вибір таких реквізитів:
-регіон в якому знаходиться орган ДПС;
-орган ДПС, до якого направляється лист;
-тип документу;
-короткий зміст та опис помилки, скріншот екрана з помилкою (файл у форматі pdf до 5 MB).
Інформацію щодо отримання та дати реєстрації листа в органі ДПС можна переглянути у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету. Датою реєстрації листа вважається день його отримання органом ДПС. При цьому відповідь на лист надається контролюючим органом поштою або на електронну адресу, зазначену у звернені, у строки, визначені законодавчими та нормативно-правовими актами, зокрема ст.20 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96 – ВР «Про звернення громадян» зі змінами та доповнення.